Sunday, March 28, 2010

Cuti semester...cuti2 Malaysia...

Salam...
Tengah bosan ni so apa lagi tulis la apa yang patut dlm blog ni.Kali ni aku nak cita apa yang aku & family buat time kami bercuti.

1.Gi umah kakak aku (angah) kat Klang
Dah menjadi kebiasaan, kalau masuk ja area KL mesti aku sesat punyala.Pakai pi la bapak GPS pun, sesat gak.Hehehe.Kami g sana coz nak teman kak ngah aku sbb anak buah aku si anas baru bersunat.Alhamdulillah semuanya selamat.

2.Gi umah adik iparku, Liza & LAtif kat Batu Caves
Macam biasa,sesat lagi.Hehehee.Bini aku siap bawak kitaorang sampai betul2 depan tokong Budha kat batu caves tu.Ikut direction GPS tu.Hehehehe.Ibu jgn mare!!!At last sampai gak kat umah si liza.Macambiasa, setibanya kat sana, bini aku ngn liza pon plan la nak p jln2 kat mana.Keesokkan harinya,kami semua ke IKEA.Seperti kat penang gak,bini aku ni pantang je g shoping.Penuh troli barang.Hehehe.Pastu kami ke One Utama.Besar gak shoping mall ni tapi tak la best mcm Mid Vally dan Sunway Pyramid.Esok plak kami g Genting Highland.Just g main kat outdoor.Liza yang belanja.Tq2 liza & Latif.Enjoy gak kat Genting.Yeala bersama family mestila best kan.Gambar nanti aku upload.K la, nak sambung keja ni.

No comments:

Post a Comment