Wednesday, May 12, 2010

Target 2010 - 2012 (Mega Project)

Macam orang lain, hidup mesti ada matlamat/target.Walaupun mcm payah ja nak dapat tapi kalo nak jugak kena la usaha.Atlease impian tu dah ada cuma bila nak dapat hanya Allah saja yang tau.Kalau ada rezeki anak bini, adalah.Hehehehe.So aku nak list down wish list benda yang aku nak beli dlm tahun 2010 - 2012.Hehehe.Sapa2 yang terbaca atau saja gatai2 baca terutama member2 futsal & pelita nasi kandaq, kakak2 aku mesti JELES.Wakakaka!!!!

1. Blackberry bold oi blackberry...tergugat iman aku bila pikiaq pasai menatang ni.Bila IBU mau kasi hadiah nie....










2. sport rims for my CITY...busuk2 kena beli LENSO atau SSR hehehe.










3. rumah 2 tingkat...mesti kak long aku guling2 kalo aku berjaya beli ni.Tunggu la,masanya akan tiba.hehehe













4. CITY bodykit - lama dah dok ngidam ni (hadiah anniversarry la IBU...)














5. LCD 42 inch sharp Aquos - habuan nak main PS3

No comments:

Post a Comment